Simpplr: Platforma doświadczeń pracowniczych zasilana sztuczną inteligencją
Simpplr, opracowany przez Simpplr Inc., to bezpłatna platforma Android dla pracowników, zaprojektowana w celu dostarczania spersonalizowanych doświadczeń, które inspirują i angażują pracowników. Zaufało mu ponad 500+ wiodących marek, w tym Zoom, Snowflake, Moderna, Eurostar i AAA, ze względu na mierzalne poprawy w zaangażowaniu pracowników, produktywności i przyspieszonej wydajności biznesowej.
Zintegrowana platforma doświadczeń pracowniczych Simpplr oferuje bezproblemowy sposób na podniesienie doświadczenia pracownika. Łączy wszystkich z bogatymi komunikacjami, treściami i zasobami, których potrzebują, gdziekolwiek i w jaki sposób pracują. Platforma pomaga pracownikom znaleźć jasność, inspirację i poczucie przynależności dzięki wiodącemu intranetowi. Pozwala również na wsłuchiwanie się w głos pracowników i ciągłe śledzenie nastrojów, aby szybciej się uczyć, korygować błędy i działać z pewnością.
Simpplr daje pracownikom zintegrowany, spersonalizowany, inteligentny i bezproblemowy dostęp do osób, informacji i pomocy, których potrzebują, aby się rozwijać. Ma pięknie zaprojektowany i intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu jest łatwy w obsłudze nie tylko dla technicznych. Dodatkowo, może być wdrożony w ciągu dni, a nie miesięcy, i jest wstępnie zintegrowany z Salesforce, Workday, Box, Google Drive, Office 365, SharePoint, Dropbox, Vimeo, YouTube, Vidyard i innymi głównymi aplikacjami.
Opinie użytkowników o Simpplr
Czy próbowałeś Simpplr? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!